onsdag 2 mars 2011

Få ett avslut

Oj, det där lät mer dramatiskt än vad som var avsett. Hur som helst:

Jag hoppas få leva i: familj
Mitt drömhem är: egen villa i ett lugnt område där man kan höra fågelsång
Vitt tycker jag är: brett
Sex är: sjunde decimalen på pi
Tomten borde: skaffa en medhjälpare
Jag önskar att jag var mer: gift
Nästa gång jag klär ut mig vill jag vara: klänningfri
Mitt bröllop ska vara: på våren
En fredagskväll ska innehålla: På spåret
Det tråkigaste som finns är: att skrapa frost på rutorna på morgnarna
Vore jag en fisk så vore jag: bra på att simma
Att rösta är: roligt ur statistisk synpunkt
Lego är: färgade klossar
Jag skulle aldrig kunna: få ett vansinnesutbrott
När jag duschar tänker jag på: att inte somna
Till julklapp önskar jag mig: systemkamera
Sola är: farligt om man gör det för länge
Mitt mellannamn borde vara : Lamm
Vore jag en musikgenre så vore jag nog: tuggummipop
Jag blir ivrig när: jag får sms på natten
Snoriga människor gör mig: också snorig
Choklad skall: smältas och hällas på ugnsbakade päron
När okända folk hejar så: hälsar jag tillbaka!
Jag skulle vilja prova på: att undervisa på universitet
Tre måsten i mitt liv är: kärlek, vänner och frihet
Grisar borde: utnyttja knorren bättre
I min fantasi sitter Obama: fast i en gigantisk musfälla
Svenskar är: konflikträdda
Jag gillar när det haglar
Mormödrar skall vara lite tjocka
Män borde lära sig att våga vara mer kvinnliga
Jag ser inte vitsen med att vara elak
Får jag en Dinosaurie ska han heta Pythagoras Rex
Det bästa med kvinnor är att jag är man
Det romantiskaste jag vet är att känna sig speciell
Jag kräver betalt om jag ska sälja min själ
Man borde uppfinna en bilruta som inte kan frosta igen
Det konstigaste jag gjort i veckan är diskutera räknestickor i en halvtimme
Jag önskar att folk kunde vara snälla mot varandra
Smileys är inte alltid leende trots att det låter så!
Sova bör göras i framstupa sidoläge
När jag ser  "Mmmmm" tänker jag på Prickis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar