söndag 27 februari 2011

Dopning

Idag har jag varit på Elisas dop i Skene i form av gudfar. Hon skötte sig oklanderligt. Det enda som störde henne var när prästen spelade trumpet, men vem skulle stå ut med det mitt i sin skönhetssömn?


Från vänster: Catta, Henke, gudfar, gudmor med Elisa, präst.

Elisa laddar inför hemresan. Här är hon dopad!


Efter gudstjänsten i kyrkan blev det god mat och fika hemma hos Cattas föräldrar. Jag blev eld och lågor när Cattas far tog fram en gammal räknesticka! Mer ultimat än en miniräknare. Måste skaffa en sådan!

Räkna, räkna, räkna, räkna bort din sura min.

4 kommentarer:

  1. mattenörd :) du ser snygg ut. trumpet? spelar präster sådant?

    SvaraRadera
  2. Tack! :D Den här spelade trumpet iaf. Kanske inte var en riktig präst?

    SvaraRadera
  3. Prästen kanske var Erik2's kompis? dock vet jag inte om han kan spela trumpet.

    SvaraRadera
  4. du är riktigt stilig sambi! Måste ha vart nån otroligt duktig kvinna bakom den där utstyrseln alltså..

    Söt hon är!

    Sabina, säkert han! Hittar ingen logik men just därför! Världen är inte logisk nu för tiden.

    SvaraRadera