lördag 12 februari 2011

Mmmakalöst väder, Mmmelodifestival och Mmmikaela

God morgon! Vilket härligt väder det är idag! Solsken och klarblå himmel. Snön bländar!

I eftermiddag bär det av till Göteborg och Scandinavium eftersom min käre far har bjudit mig och moder på Melodifestivalen där. Ska bli spännande att se spektaklet live och hoppas att några låtar kan vara bra också.

Men det stora idag är vare sig det vackra vädret eller Melodifestivalen, utan att Mikaela fyller år! 23 år närmare bestämt. Ja, ni hörde rätt. Det är en uppseendeväckande ålder. Tyvärr har hon smitit från Skaraborgsarenan, så jag själv får åka ner till Göteborg och leta upp henne. Det borde inte vara så svårt. Det gäller bara att spetsa öronen och lyssna efter misstänksamma stön. Om hon fortfarande är vid liv det vill säga! Det sista jag hörde av henne var ett mms strax innan "frontalkrocken". Jag trodde det var något annat...

Grattis till bästa tjejen på denna planet!

Det sista vi får se av Micki?

2 kommentarer:

  1. ja det är bara att lyssna efter stön.. jag hörde av henne några minuter efter 00.00 och då levde hon!

    SvaraRadera