tisdag 8 februari 2011

Retrospektivt

Ja, herregud vilken dag det blev igår. Tänk att en enkel utflykt med Micki till en butik i Hjo och lite inredning kan bli så lärorikt och dramatiskt.

Vi studerade lila och grönt till fördärv, hon konstruerade kroppsvätskeord i butiken och jag hittade fina gardiner och löpare till mitt kök (gud, vad kvinnlig jag är!). Dessutom fick jag lära mig skillnaden mellan mossgrönt och skogsgrönt av tanten med sax i affären, samtidigt som Micki blev gravid. Tänk vad mycket man kan hinna med!

Efter utflykten var det dags för nedvarvning, men det blev en helomvändning efter en minst sagt fängslande upplevelse. Summan av kardemumman blev i alla fall att jag fick träffa Mikaelas kompisar Rebecka och Erik. Inget ont utan att det har något gott med sig!

 Grönt är skönt.
 Jag vet, ska fixa tabletter också!
Jag fick en Alla hjärtans dag-present! <3

2 kommentarer:

  1. du glömde den roligaste delen! eller du gav för lite detaljer.

    SvaraRadera
  2. längtar tills Brynolf tittar ut..

    SvaraRadera