onsdag 23 februari 2011

Once upon a time in the väst

Igår blev det färd till Dressman i Skövde för att införskaffa kläder till Elisas dop nu på söndag. Jag hade siktet inställt på en ny kavaj, men så fick mitt personliga smakråd (Prickis) syn på en elegant väst som jag föll pladask för (ja, den var randig!). Medan jag provade matchande skjortor så drack smakrådet från pluntan så innehållet dröp bland övriga kunder i butiken. Haha, tråkiga svenskar som mest verkade ignorera henne.

Efter det blev det handling av fyra kilo banan (någon är beroende fruktarian), lite ommöblering, filosoferande kring avstånd i soffor och brottning med Zelda! Envis rackare trots hon är en fyrtiondel så stor!

Nu MÅSTE jag bara börja spela jazz också.

9 kommentarer:

  1. ojojoj vilken look hörru. Du får nästan hämta en sån där pole och glida dig runt *dansande banan*

    Varför ser inte du ut som en cowboy i västen för?

    SvaraRadera
  2. För att jag saknar rutig skjorta och hatt! :'(

    SvaraRadera
  3. btw, du sa att dopet var på lördagen?

    SvaraRadera
  4. Ja, det var fel. Det är på söndag.

    SvaraRadera
  5. hur fanken i havet kan du vara så snabb på att svara? Ser du när jag kommenterar direkt??

    SvaraRadera
  6. Hur kan du se att jag svarar så snabbt?!

    SvaraRadera
  7. snyggt! matchar väggen som vi inte ser på bild

    SvaraRadera